Jävla skit bil!

2009-10-08 @ 15:01:39
Nu ska jag lägga mig i sängen och aldrig gå upp, inte äga något inte göra något bara vara!
Det är väll kanske då jag slipper hamna i trubbel? Ärligt jag orkar inte! trodde att turen hade vänt till min fördel nu när några saker gick bra men nu kom det stora bakslaget igen. Ska sarah någonsinn få vara glad? Nej tror faktiskt gud har bestämt sig för att skita i (läs på) mig!


Nu blir det stallet och ta hand om åke sen ska det ridas. Tur att jag får vara glad någon gång!


Sarah

Kommentarer
Postat av: lovisa

haha nej skojade bara, var med idag för att det ingår i våran linje;P

2009-10-08 @ 22:55:10
URL: http://lovisap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0