How lucky are u today?

2009-10-12 @ 22:18:13

Om jag hade gjort den på facebook idag hade den garranterat hamnat på 0%.
Fan vilken otur jag har haft idag!
Började med att jag tog fel på dag som jag skulle rida Yoshi och sen har min kära telefon gett upp igen! Åh vad arg jag blir! Sen har det hänt lite andra dåliga saker med som jag inte vill gå in på. Men hur ska det fixa sig med jobbet då om min tele är död? M ska iof kolla om han kan fixa någon mobil imorgon men jag tvivlar på att det finns någon att låna :/ För hur ska jag klara mig i metropolen Hällefors utan mobil???

Nej nog om det turen vänder väl kanske någon gång. Eller nja kanske inte men försöker att inte vara bitter iaf!

en sak som dock är så himla skönt är att jag har fått lånat Ms bärbara nu. Som jag har längtat! Så nu blir nog min blogg lite mer var den varit igen. För just nu sitter jag här bredvid M och George och dom gör det dom gillar bäst, alltså spelar Fifa 10 och jag gör något jag tycker är underhållande och ändå umgås ju vi med varandra =)

Skrittade ju även ut på Åke förut eller ja jag skulle skritta iaf om det inte hade vart för en stor Van och för en 4 hjuling som körde i 390 och då tog såklart Åke tillfället i akt och gjorde massa bocksprång. Men van som jag är vid mina hoppe hoppe hare hästar så satt jag kvar.

Snart ska jag, M och Baileys följa george hem och ta en promenad, sen ska vi sussa så sött för imorgon finns dte endel att fixa med inför jobbet på ons.

Förövrigt kul med massa nya läsare! =)
Vart kommer alla ifrån egentligen?

Ge mig något att göra om dagarna!


Kommentarer
Postat av: camilla

Det finns en i högberg du kan låna tror jag. 80-tals mobil typ. men det kvittar kanske?=)

2009-10-13 @ 07:56:23
URL: http://cammiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0