Happy days

2009-10-04 @ 11:28:11
Nu kommer nog väldigt många bli glada över att få veta det här men varsågoda och gotta er i min misslycka!

Nu kan det väll ändå inte bli värre iaf?
Jag behövde dig nu mer än någon annan gång, du är min stöttepelare som bara försvann.

Ingen kan säga att det har otur i livet utan att först ha fått haft mitt liv i 10 sek så kan jag lova att ni komemr på andra tankar.

Det kan inte bli värre nu det bara går inte..

När ska det vända? Jag orkar inte ta mer törnar jag orkar inte simma med huvudet ovanför vattenytan längre.

När inte ens du finns hur ska det då gå? Hur ska jag orka gå upp ur sängen på morgonen?

fan i helvete jag orkar inte mer nu!


Jag älskar dig och behövde dig mer än någonsinn men du bara gav upp.

Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Hoppas det ordnar sig =/

2009-10-04 @ 11:45:29
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/
Postat av: amandy

vad är det som händer ? :(

2009-10-04 @ 12:35:19
Postat av: Madde Perlström

Men usch Sarah..Låter inte roligt alls :( Hoppas att det blir bättre för dig!!

2009-10-05 @ 13:47:14
URL: http://maddep85.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0