091029

2009-10-29 @ 20:21:44

Nu du jennifer blir du nog nöjd ;)

hmm vart ska jag börja, jo vi börjar med mitt dagliga flyt.
Satt och red Åke förut och då ringer det i min telefon och jag ska svara då ställer sig Åke upp och fastnar med benet genom tygeln och stegrar sig ännu mer och tillslut går min tya BÄSTA tygel av!  Och jag får inet stopp på Åke med en tygel så jag får hoppa av i farten och får i och med det ännu ondare i mitt knä, som Yoshi redan fördärvat. Och inte nog med det så den perosnen som ringde var Anki som skulle säga att Yoshi hade tappat en sko så att jag inte kudne rida honom idag. Åh! Fast nu när jag kom hem vann jag en turnering på 20 dollar så då blev jag lite nöjd igen =) Jag börjar faktiskt få lite snits på pokern nu. glömde skriva att Åke kändes super idag när jag red med, Typiskt!

Nu sitter jag och väntar på att M ska ringa o säga att han åker från K-hamn så att jag kan åka in till han i Dfs så ska vi se lyxfällan och inlåst och så blir det lite fifa med. Magnus är ju med i den där turneringen som dom ska sända på Tv4sport nu så han måste spela (säger han) Och okej då jag låter han väl hållas.

 

Nu till lite komiska saker:

Kul att ni ska matcha färgen till päronkropp i helgen! Där har ni tänkt till ritkigt ordentligt! Tror att jag och Charlie kommer ha liiiite magmuskler efter Lördagskvällen. 

Imorgon blir det lite jobbsökartjaffs tror jag och så ska jag ju rida Yoshi förhoppningsvis och Kråke såklart med. Och ännu mer klart är Idol på kvällen får se med vem/vilka dock. För M ska nog festa.

Ha en toppen kväll, för det ska jag!

Sarah


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Bra att du uppdaterar, hoppas du fortsätter med det bara:D

2009-10-29 @ 21:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0