091021

2009-10-21 @ 14:57:07

Alla dessa frukter som det pratas om hela tiden alltså jag förstår inte?!
Menar ni inte att äpplena faller inte långt från träden när man har päronkropp? Ah det måste vara så faktiskt för det stämmer ju, mor och dotter har ju päronkropp. Ah så måste det vara för mor har ju fött dotter och då har ju inte äpplet fallit långt ifrån trädet.

Nej nog om sådanna funderingar..

Idag vaknade jag av en ylande hund på parkgatan och det var inte min egen kan vi ju säga. Men det var änna dags att gå upp ur sängen ändå vid 10 snåret. Så då gick jag upp och gjorde mig en macka och satt och såg på Gossip girl en sväng innan det bar iväg in till Karlskoga. Så nu sitter jag hos mamma och ska precis slänga på mig ridkläder och åka upp till Charlotte för vi ska rida ut tänkte vi. Sen ska jag ju till Dammängen och rida Yoshi och sedan ikväll blir det nog bonde söker fru och oskylldigt dömd hos magnus dock om han får bestämma så blir det arga snickaren. Men vi får väll se vem som vinner ;)

Imorgon bitti blir det möte med min coach. Hur ska jag orka upp?

Ha en toppendag kära vänner..

 

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0