091020

2009-10-20 @ 22:28:32
Oh herre gud är det redan den 20 okt.
Och det var baouta länge sen jag bloggade. Så nu var det dags tyckte jag..

Så vad är på tapeten jo, jag och charlotte hade nog världens roligaste lördag natt och söndag. Har aldrig skrattat så mycket någonsin på mindre än 1 dygn. Dte roligaste var nog när jag spelade på en guitar (stavning) Som hade hör nu och häpna 12 st strängar! Men jag var bra kan jag lova! Nog för att resterande folk på efterfsten kanske hade andra meningar om det men jag vet att jag var bäst!
Fast sen på söndagen var jag och Charlotte nere på ridskolan och tittade på lokala hopptävlingen som var. Inte så roligt men vi gjorde det kul. Ända tills vi köpte McD då blev vi så rädda att någon skulle äta upp våran mat så vi vågade nästan inte gå in på ridskolan igen. ja emnar 2 st generationer av tjockisar som bara dreglade övcer våran mat! Men vi skyndade oss att äta och dom han inte ta våran mat! =)

Mer på tapeten är att jag sitter här och bidar minn tid till M har sett färdigt på sin fotboll, han tyckte jag var lite efter som inet höll reda på att det var Champions league idag. Dumma mig att glömma det ;D Och sen kommer de säkert spela lite fifa med men gör inte mig något för jag ska duscha och just nu sitter jag och spelar lite poker. Vinner dock lika mycket som jag förlorar men ändå =)

Imorgon ska jag rida Yoshi och få ännu mer träningsverk ;D Otränad nehee oh fan!? Red ju för Cia på honom i söndags och det var nog det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv! Men det var riktigt kul med! Kul att det löser sig efter lite slit jämt :) Men innan Yoshi blir det såklart att ta hand om Åke som är fräshare än någonsinn och det är superkul att få rida honom igen.

Allt för idag..

Haha tur att ni är snygga framförallt! ;D

Sarah

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om jag inte minns fel sa väl till och med doktorn att du behövde banta??

2009-10-21 @ 17:49:11
Postat av: sarah

Jo han sa ockspå att jag hade ont i kroppen för att jag inte hade jacka på mig ute när det var vinter. (hade jacka) Så om du vill tro på han så visar det bara din intelligens nivå... Dessutom ligger jag rätt så mycket i lä med mamma och dotter päronkropp som vandrar runt och tror att dom äger världen...

2009-10-21 @ 18:00:11
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0