091014

2009-10-14 @ 09:15:06
Godmorgon.
Eller nja har inte vart en sådär superduper morgon för mig men vem är förvånad? Inte jag iaf!
Vra uppe lite innan tuppen i morse för att jag skulle fodra hästarna och då var det frost på rutorna! Och inte nog med det så startade såklart inte min kära bil, så jag fick väcka upp M så han kunde hjälpa mig med startkablar. Så var redan försenad när jag startade imorse. KUL!
Men nu sitter jag iaf med handduken på mig och har precis duschat, ska göra mig iordning nu och sedan bär det av till Hällefors för jobb.
Och tack vare Anki så har jag en mobil som jag går att nås på =)

Men annars så hörs vi och ses imorgon kväll.

Puss

Kommentarer
Postat av: Lowa

Sv: lägga till varandra via bloglovin? :)

2009-10-14 @ 14:40:26
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0