091013

2009-10-13 @ 11:18:46
Godmorgon eller godmiddag alla glada..

Har precis kommit hem till M efter att ha varty och ridit Yoshi i Sörgården. Och det gick superbra! Han är faktiskt riktigt rolig att rida, kännsså kul med unghäst när man känner att det går framåt hela tiden. Idag var han dock lite spänd i början för vi fick va på utebanan då det var bokat i ridhuset men spändheten blev nog bara till hans fördel då han fick ännu större steg och han var ändå fortfarande riktigt arbetsvillig så det gjorde inte så mycket. Så jag vi fortsatte bara att ride på framåt och få till bjudningen och sen i galoppen så blev han riktigt fin ch höjde ryggen rejält och det kändes nästan som om han gick och sköt rygg hela tiden. Sån härlig galopp har han!
Så på Fredag blir det lite små skutt i ridhuset med han och sen så ska jag även träna för Cia med han när hon kommer nästa gång =) Ska bli riktigt kul!

Resten av dagen ska jag fixa med packning och städa bilen och sen ikväll blir det skrittning på Åke och lite sånt men nu ska jag joina min vovve som redan ligger utslagen i soffan.

Hoppas ni får en toppendag!

Sarah

Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkig blogg..

2009-10-13 @ 12:07:20
Postat av: Anonym

Trevligt liten blogg! =) Kolla gärna i min.

Kram

2009-10-13 @ 14:09:43
URL: http://pepsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0