091012

2009-10-12 @ 11:07:30
Idag är det måndag och en ny vecka startar. En vecka av Thomas var det va Rydén? ;P

Gick upp med M imorse för trodde att jag skulle iväg och rida Yoshi men när jag var vid ridhuset och väntade så ringde Anki och sa att det var imorgon som jag skulle rida. Jajja typiskt mig att ta fel på dag. Men då kom jag ju upp i tid iaf. Vet inte vad jag ska hitta på idag förutom att rida Åke, satt ju på honom igår föär första gången på typ 1 månad och han var superpigg! Dock sa rydén att han såg lite ofräsh ut i tarven i bak men kan lika gärna vara att han är stel och spänd, för jag kände inget när jag satt på så nu får han allt sättas igång. Blir skritt ett tag först så att han blir ugnt igångsatt.

Nu ska jag nog lägga mig och se på Bonde söker fru, ligger ju efter i och med att jag inte har sett förra onsdagens avsnitt än.

Ha en superbra dag sötniosar!

Förövrigt varför funkar inte Bloglovin eller Farmville? :/ :P

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0