091010

2009-10-10 @ 11:23:09
Idag fyller stefan år Grattis! =)

Igår red jag, Charlie, Anki och Anso ut på hästarna uppe i Dammängen och dte var riktigt trevligt faktiskt =) Skönt att rida ut på en lugn häst någon gång kanske. För yoshi var inte direkt den som stog på bakbenen och hoppade fram som mina egna hästar har haft en tendens till att göra. Sen efter det så åkte jag och Charlie hem till henne coh såg på idol osv sen åkte jag hem till M och åt ananas paj bla. Mums vad gott det var vill jag lova!

Idag har vi bara legat o sett opå den nya Johan Falk filmen Leo gaute tror jag den hette. Riktigt bra är dom filmerna! Kan jag tipsa er om att se! Filmerna är fristående fortsättningarpå filmen Livvakterna som kom för några år sedan.

Snart nu ska jag ge mig iväg för at rida Yoshi igen i knutbols ridhus. Hoppas det går bra, men dte tror jag nog eftersom han är så snäll. Riktigt kul att rida unghäst faktiskt! Tack Anki! =)


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0