091008

2009-10-08 @ 12:13:14
Jahapp då var det nog dags för lite uppdatering igen.

Kan börja med att säga att min rygg dödar mig, den har gjot det nu efter varje gång jag ridit. Hoppas att det bara är ovanan att rida som gördet onda och inte något annat dumt. Och den hästen jag red igår var Ankis unghäst Joshi. Direkt när jag satte mig på kändes det som om han hade världens längsta hals och jag tänkte hur ska det här gå? Jag som är van med Åke som är kort i kroppen av sig själv och sen har jag ju även suttit på Maya som är D ponny. Men så fort jag krotade tyglarna så krökte han fint på nacken och då kändes han genast mycket koprtare i halsen. Sen så gick det bara bättre och bättre tyckte jag och han var faktiskt riktigt rolig att rida. Dock rade jag ju inte så länge eftersom jag har tappat den lilla kondition som jag hade innan så blev inte ett så långt ridpass men det passade nogbåde honom och mig bra. Så idag ska jag tillbaka och rida han och då ska jag även hoppa på Tubbe Ansis häst. Ska bli jätte kul! =) Tack för att jag får rida nu när Åke är halt! :)

Sen så fick jag reda på igår att jag åker till Hällefors på jobb 2 dagar nästa vecka, lät otroligt svårt på jobbeskrivningen men hoppas på att det kommer gå bra. Någon som bor i hällefors som vill underhålla mig på kvällen? ;) Fast å andra sidan kommer jag nog vara så slutkörd efter jobbet så att jag kommer stupa i säng.

Nu ska jag plocka lite mer i Ms lgnh och sen ska jag in till Kga och ringa if och ta hand om Åke o lite så innan jag ska och rida i Dammängen.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Annso

Men Sarah, red du båda hästarna idag med ryggont?? Ajjabajja! Det är du som ska ha tack iaf, för att du hoppade Tubbe :-)

2009-10-08 @ 22:06:14
URL: http://anziii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0