Poker

2009-11-12 @ 17:17:17

Hejsan alla vänner
Sitter hemma hos mamma nu och har precis spelat lite poker, vann 24 dollar på 40 min. det är inte så illa va eller hur ;) inga miljoner men så länge jag går plus är jag glad. Och ärligt om så lite kajn få mig på bra humör så är jag tacksam :)
 Har fått lite kommentarer om vilken sajt det är jag spelar på och just nu är det faktiskt Expekt och det är där jag har spelat längst.

Men har hittat en sida där man kan få hjälp om hur man ska spela, plus att om ni gör den quizen och läser igenom allt så får man 50 dollar att spela för hos dom. Jag har själv läst igenom tipsen och vi kan ju säga såhär att jag klarade inte quizen på första försöket för jag håller inte riktigt med tipsen till 100%. Spelar lite mer aggresivt än vad man ska tydligen. Men gör ett försök vettja! Det är jätte kul att spela! Dock spela med ansvar!

Här är länken till sidan iallafall
Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Patrik

Poker är kul. Brukar spela lite till och från :) Snart ska det nog bli mer till ...

2009-11-12 @ 17:29:08
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Sara

Sv; Hej, ja allting är bäst, hur är det själv? :D

2009-11-12 @ 18:00:52
URL: http://saransara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0