Top Model 12

2009-05-27 @ 18:04:23
Nu har jag precis sett färdigt på säsong 12 av Antm och här kommer lite tankar om den:













1:
Har Tyra Banks börjat knarka?
Hon har fått helt fnatt och flummigare människa i tv rutan får man leta efter. Såhär var hon inte i dom tidigare säsongerna.
2: London look a like
Är det bara jag eller är inte London och hon som spelar Erin Silver i 90210 vääääldigt lika i ansiktet?













3: Varför är dom som vinner så fula jämt?
Okej smaken är som baken men ärligt dom som vunnit antm är ju absolut inte dom som är snyggast som är med. Själv tyckte jag att London kan ha vart den snyggaste i antms historia men då blev hon för fet. Tyra?! Har du sett dig själv?!

4: Varför vinner aldrig den man håller på?!
Den här säsongen började jag med att hålla på London, fick sen gå över till nathalie och gick sedan motvilligt över till Amina, fick motvilligt gå över till Alison som slutade 2:a såklart! Ärligt why? Och såhär ser det ut varje år jag kollar.

5: Måste man va en bitch för att man är från kenya?
Den där Sandra som var med var från kenya och har aldrig stört mig mer på en människa! Gud vilken jobbig bicth! Ohc om jag inte missminner mig så var det ngn förra året eller ngt sånt som också var där ifrån trakterna precis lika jobbig och bitchig.

6: Plus size
Ärligt varför tar dom bara in 1 av 12 st som är plus size är inte det lite orättvist? Och dom blir ju supermodeller dom med! Oftast är dom så mycket sötare i ansiktet med.

7: Miss J
Kan vara världens coolaste människa!


Kommentarer
Postat av: Kkakan

ta massa bilder när du åker till Magaluf, o lägg upp dom på bloggen? :D måste säga också att ja tycker du verkar vara en riktig cool tjej! super-blogg!

2009-05-27 @ 19:27:10
Postat av: lovisa

Att dom tar in over size är ju ganska töntigt med tanke på att dom Bara gör det för att visa att dom tycker att alla är ok. Men ingen som har varit over size har ju vunnit eller stått i final. Om jag inte minns fel.

2009-05-27 @ 19:40:58
URL: http://lovisap.blogg.se/
Postat av: sarah

Sv till Kkakan

klart jag kommer att ta massa bilder! :)

Tack vad gulligt sagt av dig! Det värmer.

2009-05-28 @ 11:31:48
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0