Polis, Polis potatisgris

2009-05-26 @ 16:07:45

Den här synen hade jag ifrån Dfs till Karlskoga idag.


Folk kan verkligen inte köra bil och jag verkligen hatar söndagsåkare ni vet såna som inte kan köra snabbare än 20 km under hastighetsgränsen och som tror att dom ska agera extrapoliser och som inte tar några initiativ över huvudtaget!
Och idag råkade jag ut för en sån som vägrade köra ut på "stora" vägen så det var dens fel att jag hamnade bakom den där där uppe. Och tydligen var bilen som låg framför polsien helt livrädd för han körde 10 km under gränsen hela vägen. Kul för mig som hade brottom till jobbet! Sen när jag väl svängde av vägen och var nästan framme vid Transcom och kom till en 4 vägskorsing där jag förövrigt hade huvudled så kom den en idiot med släg utkörande från höger så att jag fick tvärnita. Åh vad jag inte klarar av folk som inte kan köra bil!

Hatar också folk som ringer in till oss och tjaffsar om faktura avgift som ligger på 24 kr! Han skulle verkligen prata med chefen på Tele2 om det här. Jag hälsade han lycka till och att han skulle ha det så trevligt. Då la gubben på.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0