Mys M

2009-05-27 @ 17:04:52

Såhär såg det ut på bordet igår kväll när jag kom hem och sen var det ljus i hela Ms lgnh och fläskfilén stog i ugnen. Oh är inte Magnus underbar så säg!?

Hela dagen idag har jag vart så himla duktig och städat hemma i rödaboden (som ni vet är det mitt hus) så nu är det ingen som kan komma och klaga på något! Sen när jag kom hem därifrån var det bara att duscha och åka till jobbet. Fast nu ljög jag för han pussa lite på M med. Och nu sitter jag här och fick precis utdelat lite kort till mig för vänd 10:an och sen kommer M och hämtar upp mig efter han har slutat i k-hamn ikväll så blir lite övertid på jobbet idag för antar att han inte kommer fören halv 9 typ. Och sen blir det ju fotboll för hela slanten ikväll!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0