Lilllördag

2009-05-20 @ 13:01:24
Och nej jag ska faktiskt inte festa idag ;P

Igår var ju jag och frida i örebro och jag hittade faktiskt en bikini på ngn underklädesbutik. Den är svart och vit och kanske lite tråkig men sånt är livet. Finns inte så stort utbud för oss storbystade kvinnor ;D
Sen åkte jag hem och red åke som förövrigt inte gick alls bra sen fick jag åka hem till min käraste M och vi spelade fifa med Anders (jag slog honom nästan) Det var roligare att spela mot honom iaf då man had elite mer chans att vinna förlorade ju faktiskt första matchen på straffar och det är  riktigt bra för att vara mig..

Sen idag har jag bara suttit av tiden här på jobbet och klockan har gått så fort! Så snart slutar jag och ska då till systemet och sen vidare tillbaka till dfs och mysa lite med B och M.

Sarah 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0