Körvparty

2009-05-19 @ 13:34:50

Kristin Jakob Frida
Citygrillen
02:13

Lördagen var rolig till en början! Hamnade på en förfest med bara killar till en börja med men sen ramlade det in både den ena och den andra och vi var väl som mest typ 35 pers i en 2 men det var mysigt! ;P
Sen bar det av till statt där det var skoj ett tag sen gick vi ut och hamnade rakt över gatan på citygrillen och Jakob bjöd mig på mat. Skulle dock dela på en men jag fick hela o han åt upp Jockes kebabtallrik istället. Snacka om lyx! :)
Sen skulle jag bege mig upp mot busstationen då jag skulle åka med bussen 20 i 3 så att jag skulle komma till Degerfors och Magnus men när jag har kommit nästan ända farm så kom jag på att jag glömt min väska på citygrillen! Så fick ta ett snabbt beslut väska eller M och var väldigt nära på att strunta i väskan men kom sen på att pengarna till bussen låg i väskan så jag sprang till citygrillen och sprang upp igen och såg då den där äckliga bussen åka iväg när jag kom runt hörnet!  Tror ni att jag var arg?! Då gissade ni rätt! Så fick gott traska hem och sova i min egen soffa aldelles för mig själv den natten.

Frida var förövrigt kanske den nyktraste människan på jorden i lördags ;D

Sarah

Kommentarer
Postat av: Tobias

Härlig blogg har! :)

Hoppas du får en bra eftermiddag/kväll! :)

2009-05-19 @ 15:42:20
URL: http://inspirebyct.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas allt är bra med dig (:

2009-05-19 @ 18:23:54
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: lovisa

jahaa=) Vad är det för en då?

2009-05-19 @ 19:06:57
URL: http://lovisap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0