Klämdag

2009-05-22 @ 11:17:25
Idag är det klämdag och spöregn och sarah henrysson tyckte att det var ypperligt v'äder för shorts idag. Eller?! Njaej men går it gör jag iaf eftyersom det var det enda jag hade med mig till M igår. Känner mig typ som om jag går the walk of shame morgonen efter man har haft bortamatch folk lär ju tor att jag är mer dum i huvudet än vad jag är med tanke på att jag går i shorts när regnet står som spön i backen. Fast det är ju ändå nästan juni!
 Vad tycker ni? Är det Ok att gå i shorts i slutet av maj fast det spöregnar ute?

Igår blev dte ingen uppdatering för direkt när jag vaknade så var jag tvungen att göra mig iordning för att jag och M skulle åka till Örebro och shoppa lite. Jag hittade ett par shorts på Bik Bok hade jäklans tur för det var 30% på alla byxor och shorts. Och magnus hittade ett par skor och ett usb minne och massa småsaker på Ikea. Det dyraste inköpet den här dagen var nog dom 2 matskålarna som M köpte till B på Ikea. hela 3 kr/st kostade dom! Oh herre gud han är ruinerad!
Sen när vi kom hem från örebro så åkte vi hem till pappa och kollade på den nya valpen (ska lägga ut en video sen på B och valpen som heter Sally när dom busar) Sen åkte vi hem och somnade som stockar.

Och nu sitter jag och säger Välkommen till tele2 Tv du pratar med sarah henrysson ;D

Efter jobbet så ska jag bege mig tillbaka till dfs och äta mat som M vart så snäll och lagat. Gud vad jag älskar han! Vägen till mitt hjärta är precis lika dan som vägen  till mannens hjärta alltså genom magen!

Nej nu har jag skrivit en bok, en tråkig bok utan bilder till och med

Sarah

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jamen visst blir man glad när någon lagat mat till en? :)

2009-05-22 @ 14:14:04
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Rydén

Helt ok med shorts, har själv korta tights på mig idag, fast regnet står som spön i backen. Är det sommar (vår) så är det =)!!!

Kram Rydén

2009-05-22 @ 14:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0