Kändistätt i kga

2009-05-15 @ 16:47:22


Nä nu ska ni få höra! Ha ni kommer bli såååå avundsjuka på mig!
För när jag satt på Bomans förut idag så knallade inte mindre än anders jacobsson (typ min barndoms Sarah stora idol för alla suneband jag lyssnat på)
Om jag inte hade suttit med huvudet fyllt av blekmedel hade jag antagligen sprungit fram och sagt hur myckjet jag älskar sune och hur många nätter jag faktiskt somnat till anders ljuva stämma.

Eller?!

Kga is sooo kändistätt! Fan va ni är avundsjuka nu!


Sarah

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte avundsjuk det minsta....

2009-05-16 @ 15:42:52
Postat av: Nathalie

jag såg karln i Lunedet för någon helg sen:P

2009-05-17 @ 03:43:42
URL: http://nathalieposth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0