Jobbet + fredag kväll = kul!?

2009-05-15 @ 21:48:26
Jag har jobbat ikväll och det är ett faktum men fasiken så kul vi hade!

Har aldrig skrattat så mycket åt en vurpa på en stol i hela mitt liv. Vi har spelat kort och vi har acwat en del ikväll. Tur att jag har mina kära arbteskamrater så att man klarar av det roliga transcom jobbet ;D

Nu sitter jag hos Charlie och ska åka till M senare sen. Och det ska bli sååå möjsigt! Och imorgon bär det nog av till örebro med M och sen ärjag ju lite småt alkohol sugen så antingen blir det utgång eller helst av allt mysdricka med M. Men i don't know yet.

Nu pratar charlie en massa här så får väll vara lite social nu då. ;P

Sarah

Kommentarer
Postat av: lovisa

Ska du dit och tävla?

Säg till om du behöver hjälp till någon tävling=)

2009-05-15 @ 23:45:12
URL: http://lovisap.blogg.se/
Postat av: LoEm

Hiss eller diss?

Postat av: rebecca

sv: ja okej :) blev du nöjd då ? :)

2009-05-16 @ 11:09:08
URL: http://rebeccasandvld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0