Jobb

2009-05-25 @ 15:53:16

Har suttit på jobbet nu snart en timme och vill redan åka hem till M. Det låg faktiskt en fläskfilé på tining hemma hos M så man kanske kan hoppas på en såndär gryta ikväll? ;) Skulle ju inte direkt vara ogott.

Jag får ju också faktiskt ta och ändra mig angående vädret för direkt nästan när jag hade skrivit förra inlägget så blev det strålande sol och när jag var ute o red på hoppbanan (hoppade lite faktiskt) så höll jag på att smällta bort istället. Men hellre det än att frysa ihjäl!

Jag vill hem!

Sarah


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Haha, det vär det värsta jag har hört. Beter mig mot andra människor? VA?!

2009-05-25 @ 16:06:20
URL: http://lindablom.se
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Hade jag vetat vad du menade, så hade jag inte frågat. Vad menar du med att jag behandlar andra på ett dåligt sätt? Det var nämligen bland det dummaste jag har hört! Har du sagt A får du säga B..

2009-05-25 @ 16:27:26
URL: http://lindablom.se
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Fine! Strunta i det då. Tycker det är fruktansvärt dålig stil av dig att bete dig som du precis gjort ialla fall. Barnsligt också att inte kunna förklara vad du menar med att du "inte gillar min personlighet eller hur jag behandlar människor".



Snällare människa än mig får du leta länge efter! Jag gör allt för mina nära och kära och det skulle aldrig falla mig in att vara medvetet elak mot någon. Du känner dessutom inte mig, så vem är du att döma min personlighet? Jag tror faktiskt att hela grejen handlar om att det sticker i ögonen på dig. Du kan ju inte hålla dig borta från min blogg så..

2009-05-25 @ 16:55:47
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0