Jag är så jävla söt!

2009-05-08 @ 16:15:47


Dagen idag är sådär. Det regnar jag är sur och jag är framförallt HUNGRIG! Allt på en gång är inge bra..
Dock sitter jag på jobbet och har det ganska bra då det ringer 0,000001 möjligtvis o då överdriver jag tom.  Och att jag har anna bredvid mig och en sak till som ärurbra är att jag vaknade upp bredvid M i morse och kommer även få somna där inatt. Hur kan jag egentligen klaga?! Men att en Magaluf resa ska göra så att jag förblir singel ett tag till hade jag inte räknat med! Men men huvudsaken är att allt är superbra och att jag älskar M. Just det glömt o sagt att den 2Juni åker jag och Frida till Magaluf och kommer hem den 9 juni. Kan bli bra! :)

Idag har jag vart jätte duktig och gjort sockerkaka åt M och så har jag ridit så att jag var helt slut i heeela kroppen o nu sitter jag som sagt på jobbet o väntar på att få gå o äta mumsiga pirogersom magnus gjorde häromdagen.

Kan bli kortspel lite senare idga med ;D

Sarah

Kommentarer
Postat av: Frida Persson

vadå jävla kanske kan bli kul?

2009-05-10 @ 23:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0