Hoppla

2009-05-16 @ 14:06:22

Har även glömt o berätta att jag hoppade dompan i torsdags med charlie. Det gick faktiskt jätte bra och med tanke på att det är 3:e gången han hoppar så kanske man kan hoppas på en liten hopphäst där med ;) Eller vad säger du susanne?

Sen skulle jag även sätta mig upp på Charlies häst Majja för av förståerliga skäl så ville inte hon hopppa Majja över ett "titt" hinder så då provade jag och ramlade såklart av en gång (gör dte hela tiden just nu) men fasiken va kul det var att rida ponny! Och sötare sådan får man leta efter med!

Nej nu ska jag och Charlie rida ut

Sarah

Kommentarer
Postat av: jenny

sööt blogg, kolla görna in min!

2009-05-16 @ 18:56:14
URL: http://yenniie.webblogg.se/
Postat av: Susanne

Skulle inte förvåna mig om det är en hopphäst gömd i den lilla söta saken. Men men då får du väl tävla honom, dressyren verkar han ju måttligt intresserad av=)!

Kram och hoppas ni överlevde gårdagen du o Charlotte=)!

2009-05-17 @ 08:47:49
URL: http://dompan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0