Hej på sig

2009-05-24 @ 12:42:49

Nu är det ju faktiskt inte godmorgon längre så det kan jag ju inte säga.

Helgen har vart helt suveränt mysig och jag har bara umgåtts med magnus och igår var vi hos hans grannar och spelade Plump hela natten :) Kan det bli mysigare!?

Dagen idag har jag bara vart hso m nu på morgonen medan han jobbar och ja och B har kollat på Gossip girl som förövrigt var det sist avsnittet innan säsongsavslutning och om det slutade spännande! Jag kommer nog inte klara mg bra under sommaren! Sen har vi diskat lite och snart ska jag plocka upp all tvätt som M var uppe och tvättade i morse innan jobbet. Och så ska jag städa undan lite annat som ligger o skräpar i lgnh.

Lägger även upp videon på Sally och B + lite annat :)


Hoppas ni får en super söndag!

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0