Hata - ett starkt ord

2009-05-05 @ 16:42:52

En klok lärare sa en gång att hata är ett starkt ord. Eller var det en lärare? Nej antagligen inte för finns inga smarta sådanna. Men strunt samma iaf så hatar jag verkligen att inte ha internet hemma! Nu fungerar inget i min närvaro typ mintelefon är sönder (igen)! Och min boxer är trasig och mitt internett då. Fyyyy vad jobbigt det är. Därav den dåliga uppdateringen på denna blogg.

Dagen idag blir det andra avenyn och massa mys i dfs och sen imorgon ska jag bara lata mig precis hela dagen. Eller nej nu ljög jag men är iaf ledig och det ska bli såååå skönt!

Sarah


Kommentarer
Postat av: lovisa

Hur gick det i söndags?

2009-05-06 @ 10:16:40
URL: http://lovisap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0