Gäsp

2009-05-18 @ 10:30:21

Godmorgon :)

Ush och fy vad trött jag är idag! Så egentligen är dte inte alls någon God morgon. Fast den började med att jag vaknade upp i dfs och fick frukost på sängen av underbara M. Dock ville jag sitta i soffan med honom och täcket över mig och se på när han spelade Fifa istället för att ligga i sängen och äta så magnus tog brickan och jag tog täcket och vi vandrade in i vardagsrumet och stackars magnus råkar då spilla upp ett helt glas med oboy i hela soffan :8 Stackarn han som  hade vart så söt! Tyckte riktigt synd om honom faktiskt!

Sitter på jobbet nú och ska sitta här till klockan 2 och sedan har jag en vldans lust att bara krypa ner under täcket och se på mina älskade serier har dok sett typ alla så vet inte vad jag ska kolla på. Om någon har något förslag på en bra serie så gärna hojta till!

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0