At Åbergs

2009-05-13 @ 10:32:30
Sitter just nu hemma hos M och har stat in lite pmmes fritesi ugnen och ska kladda på lite remouladesås när dom är färdiga! MUMS! men fan va nyttig jag är haha!

Har ni sett vilket härligt väder det är ute förresten? Jag vill bara gå  ut o sola o bada eller haha nej nu ljög jag för jag hatar att sola! Sitter hellre inne o ser på serier faktiskt oh det är precis vad jag ägnat hela morgonen åt! Magnus gick till jobbet vid 8 i morse och då tarskade jag upp med täcket i handen och med en lurvig hund bredvid mig och så satte vi oss med ett glas juice i soffan och har hittilsavverkat 90210 och DH och snart är det dags för gossip girl och the hills. Weeeyyy
Senare sen blir det jobb ytterst lite dock och så ridning förståss eller funderar faktiskt på att longera idag då Åke går lite på halvfart. Har förövrigt vart duktig och disckat idag med, så lite får slö fårjag allt unna mig.

Har förresten inte fått tillbaka min mob än från lagningen så därför är det lite tomt på bilder ett tag i bloggen då ja inte har ngn digitalkamra utan älskar min cybershot telefon som bara gåår söööööööönder!


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0