Sveriges värsta bilförare

2009-03-12 @ 20:46:25
Oh vilken mysig dag det var igår :) Jag trivdes och mådde bra!
Sarah Henrysson
Såg dock på en otroligt konstig film som jag inte förstog ett smack av. Rekomenderar inte den men den heter End game lr ngt sånt. Men däremot så kom stefan hem med massa roliga filmer så som Twilight och Australia dom kan bli att kolla på ngn dag :)

Nu sitter jag o ser på världesn bästa program! Sveriges värsta bilförare fyfan dom är så jävla roliga! Fats undrar varför inte Ellen är med i tävlingen istället för Cissi. Elllen skulle vinna helt klart! :)

Kommentarer
Postat av: madde

jag tror att du skulle platsa in i den tävlingen ;)

2009-03-14 @ 10:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0