Mys Fredag!

2009-03-20 @ 19:58:49

Jag har blivt en riktig mysmänniska den här snaste veckan. Och undra om det kan bero på att en speciell person är så underbar så att man typ dör?!

Sitter iaf hos han nu och väntar på att han ska komma hem från jobbet. Så ska vi se Let´s dance osv :) Blir även till att sova här inatt ÄNTLIGEN!
Fasen vad länge sedan det var!

Då blir mööjs hela natta lång ;D

Gårdagen var lite rolig med när jag och Gilla skulle hämta min bil. Det gickbra eller ne just det det var ju det det INTE gjorde! ;P Men med ite hjälp från 2 bilhändiga karlar gick det superbra! Och hoppas min bil blr lagad på mån :)


Fan vad nyfikna alla är jämt! :P


Sarah i en annan stad än kga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0