i think i like you baby

2009-03-24 @ 11:27:26
Förra veckan får topp betyg det är en sak som är säkrare än att man säger amen i kyrkan!

Åkte till Dfs otroligt sent (enligt mig) igår och en snygg karl höll mig vaken ända in på småtimmarna. Men fyfasiken vad mysigt det var! Ärligt jag börjar bli trött på mig själv att allt är så jävla mysigt jämt så förstår om ni som läser blir trötta. Men snälla unna mig detta ;) Jag är värd det! :p
Men nu sitter jag iaf på jobbet och är tröttare än tröttast. Ska snart gå o äta lite frulle så att jag kanske kan kompa hem sedan vid lunch. Ska till apoteket o köpa ngt pigg grejs o ngt grejs till mamma och sedan hem o sooooova.

Dessutom får jag faktiskt be om ursäkt för att jag uppdaterar dåligt men jag har en förklaring och den är att jag faktiskt inte har ngt internet hemma! :( Sorgligt men sant. Men på fredag så är det förhoppningsvis igång igen. Tills dess får vi hoppas att jag kan skriva från jobbet eller ngt sånt :)

Det är så bra med mitt jobb man får så mkt gjort! :) Har precis beställt ett par jeans, en klänning och ett par tights från gina och nu ska jag sätta mig och kolla tävlingar.


Tror jag fick höra dom mest värmande orden någonsinn igår.
Att jag var helt genom snäll och att
jag inte hade ngt elakt i mig.

Urgulligt sagt! :)

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0