...

2009-03-29 @ 22:32:25
Förlåt du betyder allt för mig. Förlåt förlåt förlåt vet att du inte villl höra det ordet mer men jag är så ledsen. Du är mitt allt och kommer alltid betyda mest för mig.

Jag älskar dig då, nu och föralltid.

Fan nu gråter jag igen. Vill bara få klia på din fina rygg igen och få pussas på det sättet som bara du kan. Få göra saker med den man verkligen älskar och som vet precis hur man vill ha det få somna med någon som är så perfekt.

Förlåt för att jag förstört allt.

Kysser dig i drömmen och vaknar med dig när jag blundar.



Jag orkar inte igen. Du, Jag, vi Vi hör ihop.

Varför ska jag alltid förstöra allt? Det kan inte vara rätt?! Vad har jag gjort för att förtjäna mig själv?

Det var ju påväg att bli ngt bra.

mitt hjärta tillhör bara dig

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hallå elle, hur är det? Har inte haft tid alls senaste tiden att rida, håller på att fylla år och börja ta körkort men fortsätt säg till när du vill ha hjälp. Kommer ju ett påsklov snart om du behöver hjälp då=)

2009-03-30 @ 00:38:29
URL: http://lovisap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0