Dubbelsäng Dubbelt så roligt?

2009-03-12 @ 22:51:59
Här ligger jag nu med datorn i knät i mammas stora dubbelsäng! Äre så det ska va? NEJ! Vart är karln som borde ligga bredvid mig? Alternativt på mig ;) Men inte ens det äre ngn som gör. Ush o fy vad omysigt. Men va äre nu dom säger jo den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge. Fan vad jag hatar ordspråk  Tur att jag har ngt stort och lurvigt som vill mysa med mig iaf. En stor o söt Baileys ligger just nu vid min sida o väntar liksom jag på att vi ska sätta på Scrubs och sova.

Distansavtal? nej men ush vad jobbigt! Bare mys mä mä så blir en nöjd sen ;D Fast attans va sögen man kan va ;D


Nu säger jag Natti Natti och tack för idag.
Jobba Jobba Jobba imorgon kl kvart i 8 iiiinte uppskattat! BEHÖVER MIN SKÖNHETSSÖMN!

Sarah med en gnutta distraktion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0