Midsommar

2009-06-19 @ 11:50:15
Idag är det midsommar och jag vaknade upp till blå himmel och blå sjö. Ja nästan iaf. För sov ute i pappas stuga inatt. Jag och B åkte ut dit efter stallet igår för pappa skulle ha hand om B idag medan jag jobbade. Var egentligen meningen att jag skulle lämna b där och sedan åka till mamma och sova men orkad einte åka hem så somnade i soffan till Big Brother reprisen på tv400 från när Marie Picassso var med.



Var precis nere och skulle köpa en pizza bit i automaten med nej då var den trasig och snodde min 20 lapp. Nej men kuuul! Fast som tur var så kom personalen till Hugo (cafét) och hjälpte mig fast dom inte ens jobbar idag. Snällt!


Efter jobbet kl kvart över 2 så bär det av till stallet och sedan hem och göra sig iordning och hämta upp M i Dfs och sen åka ut till pappas stuga igen och fira lite midsommar.

Hoppas det löser sig idag... Hatar att det är såhär. Allt är skit.,

Positiva klubben!


Sarah

Kommentarer
Postat av: lovisa

hoppas du får en trevlig helg och hör av dig nästa vecka och säg hur det gick på tävlingarna=)

2009-06-19 @ 13:02:20
URL: http://lovisap.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har väl inte slutat blogga?? :(

2009-06-26 @ 14:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0