Jöbb jöbb jöbb

2009-06-16 @ 09:48:13
Skulle precis lägga in bilderna och filmerna från Magaluf men upptäckte då att jag glömt mobilen i bilen.. Vad fasiken gör den där?! Ajja får gå ut på lunchen och hämta den. Så bilder kommer upp efter lunch idag jag looooovar ;D Om det mot förmodan inte skulle börja ringa på det här stället vill säga.

Började ju kl kvart i 7 i morse och jag försov mig faktiskt inte! :) Fick med mig M in i duschen i morse med så det var myyys!

Och tror ni det var gott med färskpotatis o sill igår då?! Ahni skojja inte! Jag blev så mätt så jag nästan sprack kan jag säga. Och idag blir det hemmagjorda köttbullar, brunsås och potatis. Hallå är inte m underbarast så säg?!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0