I'm not dead

2009-06-28 @ 13:08:22
Nej jag är inte död och jag hgar heller inteslutat blogga och jag har heller inte försvunnit under jorden.
Jag har bara inte hunnit/orkat blogga på ett tag.

Tävlingen i tors gick braoch jag är nöjd. Kom 5:a i 115 och i 120 så fick vi 16 fel men det kändes bra och anledningen till att vi fick så mycket fel var att han var trött och inte orkade lyfta riktigt på benen men annars kändes han super så jag är nöjd med dagen. Förståeligt att han var trött med en värme på närmare 30 grader. Jag var inte heller på topp kan jag lova!

Idag har jag suttit och jobbat hela dagen. (ingen behöver oroa sig jag har rast nu) och sen ska jag hem till m och bada förhoppningsvis och sedan ut och äta i kr-hamn tror jag att vi ska. Kan bli riktigt mys!

/Sarah

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tur att du har rast!!

2009-06-28 @ 22:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0