Helgen

2009-06-01 @ 10:57:45
Helgen är slut och jag är back at work. Dock bara för 1 dag eftersom vi åker til MAGALUF imorgon!


Helgen har bestått av:
Brända armar, bonn bränna, hundutställning, grillning, mys, poolbygge, bråk, sol, värme, solstolar, 2 årig tjej vid namn Madicken, Ms grannar, fylla, spyer, kullerbytta med häst, ont i hela kroppen, Fifa mm.

Händelserik helg med andra ord. Förstår ni nu att jag inte har hunnit blogga?!

Kan säga att jag som är sååååååå barnkär. Eller inte! Har lekt med madicken och tom fått berom från Anders för att jag lekte så bra. Är ni inte lite importerade nu?!

Dessutom kom min duktiga hund 3:a i helgen visst är hon snygg! Fick jätte bra kritik med. Är så stolt över min älskling.

Sarah

Kommentarer
Postat av: Sabina

importerade hoppas jag vi inte är ;) men imponerade kanske! Haha :D

2009-06-01 @ 16:11:24
URL: http://moonas.blogg.se/
Postat av: Kim

Hahahaha! Bättre än "Schweizerland"

2009-06-04 @ 15:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0