goooood morning

2009-06-29 @ 11:13:39
Första dagen på semestern och det är sol wiheeuuu!  :)

Blev ingen tripp tll kr-hamn igår utan det ble istället en längre tripp upp till Mora för att hällsa på massa eurasier hundar. Det var jag, M, Ms syster camilla och Ms mamma lisbeth som var iväg och såg på massa fina vovvar. Nu höll jag på att glömma för Baileys var ju såklart med också! :) Så vi såg Bs mormor och gammel mormor. Dm var lite lika i ansiktet faktiskt. Så det var kul att se. 

Nu snart ska jag sticka iväg in till kga en snabbis och sen ska jag tillbaka hit och tror jag ska ta tag i att städa lite i ms lgnh för hur det ser ut här inne just nu alltså! Ska ta bilder sen så ni får se före och efter.

Nej nu ska jag ut i solen och sedan till kga.

Ha en toppendag!

Och grattis i efterskott susanne! Du ser inte en dag äldre ut än 20 ;D


Sarah

Kommentarer
Postat av: Patricia

Då kanske vi ses på fredag då! Kul

2009-07-02 @ 13:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0