Flödar

2009-06-15 @ 21:18:43
Nu ni kände jag att jag var sugen på att blogga igen! :)

Vet inte om det beror på det fina vädret, att jag har gått och blivit röd hårig (på Ms initiativ) eller om det är för att jag känt miog duktig idag och igår? Och ngt bra svar kommer jag nog inte att få på min egna fråga heller så skit samma bloggsugen var jag.

Magaluf var bra men längtade hem endel till M. Ska inte åka utomlands ngt mer utan honom tror jag. Helgen var mindre bra men allt löser sig i slutändan. Grattis i Efterskott Camilla! Och ni som har något emot att jag och Magnus är tillsammans får väll ha det jag bryr mig faktiskt inte och inte M heller.Huvudsaken är väl att vi älskar varandra eller har jag fel?

Idag råkade jag försova mig några timmar till jobbet. Haha somnade med handduken omkring mig efter jag hade duschat i morse. Men jag ahr sagt det förr och kommer säga det igen: Jag är inte gjord för att börja kl kvart i 7 på morgonen! Men imorgon ska jag komma upp! Sen bar det av till stallet och nu sitter jag och väntar på att M ska komma hem från jobbet så vi kan äta färskpotatis och sill :) Muuuuums! Fast jag med mina konstiga matvanor (som alla andra säger men inte jag tycker) Mosar potatisen och har på grädde och salt. Provat! Det är så sjukt gott så ingen kan förstå! Vet att det låter hemskt men jag lovar det är supergott!

Nej nu ska jag fördriva tiden med att damsuga och se på Privileged en ny serie såklart! Handlar om en tjej som ska hjälpa 2 tonårs tjejjer att komma in på college men det enda dom är intreserade av är att festa osv. Dom som gjort den här serien har gjort Gossip Grl och Gilmore Girls med. Hittils är den bra och den är superlätt att komma in i! 


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0