Träning för Cia

2009-07-17 @ 10:33:36

Jag kunde träna för Cia. Hade 3 kg plåster och vintervantar men det gick!
Det gick dock sådär, för han var spänd och pigg. Får ju skylla mig själv ´när jag inte ridit ordentligt på ett tag. Men stundtals kändes han fin. Red ju på vanligt tränsbett med eftersom jag visste att Cia inte skulle tycka om mitt "hoppbett" som jag är van att rida med. Men det gjorde ju också så att det gick lite sämre och att han blev lite stark. Satt också med lite långa tyglar hela tiden. Vet inte varför? Ajja olater man lägger sig till med. Men dety får man när man är hoppryttare ;D



Kommentarer
Postat av: Annso

Såg kanonfint ut! Extra kul att höra hur din mor & co skvallrar i bakgrunden, haha=P

2009-07-21 @ 16:34:30
URL: http://anziii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0