Tisdag

2009-07-14 @ 11:45:53

Hejsan sötnosar!

Glöm inte :


Min morgon var hur mysig som helst,var lite eller nej rätt så mycket trött i morse när jag skulle upp men efter att jag fodrat hästarna så hade jag kommit igång lite och då var det bara mysigt att dola i stallet och sen åka upp till Charlie och duscha och dricka kaffe. Blev lite sur på mig själv dock för att jag hade gjort iordning en god macka som jag skulle ha med mig och äta i morse men glömde såklart den i kylskåpet hemma hos M.

Mindre mysigt var det inatt för jag och M började bråka kl 12 och höll på och diskuterade fram och tillbaka till kl 2 så Sarah som behöver sin skönhetssömn mer än någon annan har alltså bara sovit 4,5 timme inatt. Dock är jag hur trevlig mot kunderna som helst idag och har världens tålamod?! Så idag är en bra dag att komma fram till mig på kundservicen. Kan kanske bero på att jag är lite nedstämd över nattens diskussion? Vet inte.. Den handlade iaf om att vi älskar varandra så mycket men verkligen aldrig får det att fungera utan bråk. Varför? Vi vill ju så gärna ha det bra då  vi avgudar varandra. Kan inte han däruppe emd skägget bara vara lite snäll mot oss någon gång? Dock har vi haft det superbra ett tag nu så jag trodde verkligen att dte var på gång att hålla sig bra nu. Att vi lärt oss leva med varandra men tydligen inte. Jag väntar och väntar på den dagen.

Oj nu var jag lite sådär djup och tragisk igen.

Får väll se när tröttheten rammlar över mig men som det ser ut nu så kommer dagen bestå av jobb till 4 sen direkt til stallet och rida och sen vidare till Högberg (m´s mamma och pappa) och hjälpa M med hans nya bil och sen hem  till M. I hope so iaf vi är ju inte på så god kant just idag men det löser sig förhoppnngsvis. Ska försöka somna i tid ikväll och inte sova något på em så att jag kommer i bra rytm.

Men ni får ha en fortsatt trevlig dag.
Samma fras som jag säger i slutet av mina samtal till kunderna idag =)


Kommentarer
Postat av: emma

Allt bra annars då?

2009-07-14 @ 11:49:48
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Det var så lite så :P

Fiin blogg förresten :P

2009-07-14 @ 11:51:18
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Mikaela - livet som hockeysambo

Hehe jadu, har levt på min sambo och hans hockey..

2009-07-14 @ 11:52:30
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Mikaela - livet som hockeysambo

min sambo? han ska spela i AIK Härnösand nästa år.

2009-07-14 @ 12:17:19
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: emma

Okej :/

2009-07-14 @ 12:18:32
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0