Söt sötare.......

2009-07-05 @ 22:01:44

Älsklingar
Dagen idag har bara bestått av mys och mys och mys. fast magnus har iof hunnit med att jobba lite med. Och jag har hunnit med att vara i stallet och förbi amanda en sväng och pratat lite skit. En helt perfekt söndag kan jag väll påstå.
Nu sitter jag och väntar på att M ska komma hem han fick jobba över den stackarn :( Och imorgon ska han upp och öppna på fritids kl 6. Ush jag lider med honom! Så jag har poppat mig själv lite poppcorn och har köpt cola och såklart köpte jag med lite ben åt B med så att hon med ska få mysa till det och så ska vi snart sätta på ett avsnitt av lyxfällan. Sen när magnus kommer hem hoppas jag på att vi ska slå på The curious case of Benjamin button. Har velat se den ett tag men aldrig fått med mig M att se på den så får väll göra ett nytt försök ikväll.

Imorgon så ska jag faktiskt också upp med tuppen för har utsläpp av hä'starna vid 8 och sen ska jag till abc data och köpa the sims 3 imorgon med! :) Har längtat och rkar inte vänta på det längre så nu får det kosta vad det kosta vill. Sen på em när M har slutat jobbet så ska det spenderas lite till för då ska vi till Marieberg och shoppa loss. Jag behöver skor och kläder, har snart inget att ha på mig längre :(

Nej måste hämta colan nu innan jag törstar ihjäl!

Psst håll koll efter bildbomber senare ikväll!

Sarah

Kommentarer
Postat av: sarah sötnos

ridskola .. <3

2009-07-05 @ 22:21:51
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: ävelicious

jo det är sant :)

eftersom jag nu är tillbaka i bloggen kör jag igång med en tävling direkt.

var gärna med och delta, första priset är en flygresa :)

2009-07-05 @ 23:07:10
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: SANNA

Fin blogg du har tjejen! :)

Ha en bra måndag, Kram

2009-07-06 @ 14:25:25
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0