Snart slut

2009-07-30 @ 16:38:57
Snart slutar jag jobbet äntligen! Och då är det bara en dag kvar på denna heltidsvecka.
Efter jobbet så ska jag hem till B en sväng och förhoppningsvis somnar jag inte i soffan nu när jag vart duktig och hällt i mig kaffe utan att jag tar min lilla rumpa o åker upp till stallet och skrittar ut på Åke eftersom vi hoppade igår så tar vi det lugnt idag. Han fick även stå med back on tarck skydd inatt så han inte ska få ont i sina små ben =)
Sen efter stallet så bär dte nog av hem för att duscha osv för sen ska jag nog hälsa på hos Jojsie som ska ha förfest innan Putte. Sen får vi se om kvällen slutar i Dfs eller Kga. Längtar tills imorgon! För då ska jag och M höra med pappa om vi får låna hans stuga och bara ha det mysigt tillsammans.


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Du är verkligen inte rätt människa att prata om det Sarah! Ge bara upp nu, du skämmer ut dig.

2009-07-30 @ 16:48:07
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0