Onsdag - en vecka

2009-07-30 @ 11:34:30
Kan börja med att berätta om  min kaotiska onsdag som slutade med att vi ringde 112 2 ggr på samma dag!
Och kvällen innan hade jag fått ringt polisen för att det låg massa däck över hela vägen som några snorungar säkert lagt ut för att ngn skulle köra åt helvete! Smart hörrni!

Sen hände en otroligt läskig sak som jag tyvärr inte kan gå ut med här då det inte rör mig. Men vi fick ringa ambulans och åka till sjukan med en väns mamma ush vad hemskt det var! Sen när jag och vännen skulle åka hem från sjukan så såg vi att det brann vid sidan av vägen och så såg vi inga människor som stog runt så vi stannade bilen och gick ur och märkte då att det små exploderade i elden och då kände jag nog att det var dags att rinag mina vänner på larmcentralen. Så då kom polisen och brandbilen. Så då hade vi pratat med alla instanser på en och samma dag... Många män i uniform på en och samma dag ;) Fast snyggast uniform har Bevasec och Magnus och han nfick jag ju tyvärr inte se den dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0