Natti Natti

2009-07-10 @ 00:10:14
Nu har alla pojkar gått hem och jag , M och baileys ska snart dra oss mot sängen. I allafall vad jag tror för jag ska iaf lägga mig med huvudet på älsklings axel och se på när han spelar fifa en stund. Kände för att vara lite mysig. Speciellt nu när han är lite sur och besviken på mig för att jag inte diskat och bäddat. Får hoppas det blir bättre stämmning här snart när han har vunnit lite fifa matcher ni förstår det finns inte många som slår M på fifa. Han vinner nästan varje match online och har 4,44 mål i genomsnitt/match och insläppta ligger på 1.07. Det ni! Här har ni en stolt flickvän kan jag säga!

Nej nu säger jag Natti Natti.
Och kul med läsarrekord igår! Fortsätt så och fortsätt gärna kommentera det blir roligare då!

Kommentarer
Postat av: moi

haha beror ditt läsarrekod på att du är elak mot linda? är de värt det då?

2009-07-10 @ 11:06:28
URL: http://golander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0