Morsning korsning

2009-07-10 @ 11:06:34
Har ni sovit gott?
Det har faktikst inte jag gjort drömde mardröm inatt igen och inatt handlade det om att Rebus skulle avlivas. Jag ärligt vaknade och grät! Ush vad jag saknar honom! Men det var skönt att M vaknade och la armarna om mig så att allt blev lite bättre igen. Livet går ju vidare men kommer alltid att ha Rebus i mitt hjärta.

Satt precis och funderade på vad jag skulle göra idag och kom då på att jag hade sjukt mycket jag skulle hinna med idag.
Ska ner till kronhallen här i dfs och hämta ut mina skor som jag har beställt, jag s´ka in till kga och köpa en kallender (ja hör och häpna jag ska bli vuxen) Får dock se om den kommer så mycket till användning, brukar vara att jag är duktig några veckor sen glömmer jag helt bort att jag har en kallender. Sen ska jag till stallet och sen ikväll ska jag och M till Kristinehamn och äta och Bowla =) Myyys!

Vad ska ni hitta på idag?

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0