Mobilakuten...

2009-07-31 @ 13:42:18

Igen...
Nu är min mobil påväg i ambulans igen! Nu är det 3:e gången sen i dec som den går sönder med samma fel! Jag bryter ihop snart. Ärligt tele2sony ericson gör ngt åt det här! Men tur att man har vänner som ställer upp som jobbar på tele2 mobil som hjälper mig =) Guld värt!

Men hur kul är det att ha en tele som displayen dör och man bara kan prata i högtalartelefon när man ringer flera ggr/år.
Och hur kul är det att inte kunna ta kort och lyssna på musik med mobilen medan den är inlämnad? Och det enda jag fick i kompensation sist var 80 kr i ringpott. Kuuuul!

Men inget kan förstöra mitt humör idag! :) Är så glad över vad kvällen ska erbjuda och fick precis ett sms från m så då blev det bara ännu bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0