MJ????

2009-07-07 @ 14:15:35

Ärligt!? Jag fick rysningar när jag såg det här!

Jag har alltid ttrott på spöken men nu på senare tid har jag nog vuxit till mig lite och börjat mer eller mindre sluta tro på dom för att det var länge sen jag faktiskt hörde/såg något som skulle kunna bidra till att jag skulle tro på spöken. Men så fort jag ser sånt här så blir jag så övertygad igen!

Snälla spöken visa er! :P
Dock kan MJ hålla sig borta från mig för om han skulle komma hslle jag bajsa på mig 3 ggr om! Var förfan rädd för han redan när han levde när han tappade snoken osv!

Sarah

Kommentarer
Postat av: Madde

OMFG! o.O Vad skraj jag blir nu :O

2009-07-07 @ 19:40:37
URL: http://littlemaddis.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Kom hit och sov några nätter i Högberg igen, då vet du att spökena finns. ;)))

2009-07-07 @ 23:36:26
Postat av: Madde

Sv: Jag dog :O ! Hahah!

2009-07-08 @ 18:34:12
URL: http://littlemaddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0