Magsjuka

2009-07-04 @ 13:39:04
Nej men kul att jag råkade ut för en liiten eller nej den var inte liten släng av magsjuka i början av veckan..
Därav den dåliga uppdateringen. För om man inte kan röra ena handen för att då spyr man så kan ja lova att det inte är så lätt att röra massa fingrar för att skriva ett blogginlägg.

men men nu är jag frisk och slutet av den här veckan har bjudit  på massa treligheter. Bla Liseberg med älsklingen igår och massa annat mysigt! :)

Ska förövrigt lägga ut filmerna som jag lovade att lägag ut efter magaluf så ni kan få se snart. Sen kommer såklart bilder och mer inlägg senare idag men nu ska jag ställa mig och diska. Förövrigt trodde ni verkligen att jag skulle städa i måndags? :P Isf trodde ni helt fel för jag började må illa och då var det kört så vi gör ett nytt försök idag.


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0