Lördag

2009-07-11 @ 15:14:58
Hejsan! :)
Hopas ni har haft en bra lrödag hittils det har jag fast dock har jag vart rätt så trött.
Började med att hoppa upp eller nej nu ljlög jag snarare masade mig upp till klockan i morse som ringde kl halv 7, men dte var bara att pallra sig iväg till stallet och ge hästarna mat. Sen mockade jag osv och så ramlade rydén in vid 8 och frågade om jag ville med henne och Mamma ut på en lugn skrittur visst tänkte jag. Men uj vad fel vi hade Dompan 6 år var mer i dikena än på vägen, Åke 13 år var mer i luften än på backen och China 4 år var den som skötte sig bäst och helt exemplariskt. Herregud vad gör jag med mina hästar? Rebus var ju likadan!.
Sen tog vi en fika i stallet och pratade lite skit om allt o alla. Alltid lika kul ;D

Sen när jag kom hem så har jag och M sovit lite och han ligger fortfarande kvar och sover. Skulle vilja krypa ner jag med men jag är hungrig så jag ska snart åka till affären och handla baguetter, mer bröd och Poppisar såklart!

Sen ikväll ska ju M jobba så jag funderar på om det blir utgång i KGA med Frida. Är lite sugen nu faktiskt när det var över 1 månad sen jag förtärde den minsta droppe alkohol faktiskt. Har det gått så långt tid förut? Nej tror faktiskt inte det. Så det blir säkert massa roliga bilder och filmer på Frida bla efter ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0