Ica/coop Icke service minded/Rasister

2009-07-10 @ 11:20:49
Nu har jag befunnti mig på 2 st matbutiker dom senaste 2 kvällarna ch båda gångerna har jag blivit riktigt besviken faktiskt. Inte roligt med tanke på att jag redan innan hatade och handla och det blev ju inte bättre i och med dom här 2 händelserna.
Vi börjar med händelse 1 på Coop i karlskoga:
Jag står i kassan och ska betala mina varor när dte kommer in 3 st utländska killar (Ja dom hade svart hår men var inte mörkhyade) Då ringer hon som sitter i kassan till någon annan som arbetar där ute i butiken och säger "Går du runt lite i butiken nu det kom in några" Men hallå ärligt?! Bara för att man ser utländsk ut och har svart hår betyder inte det att man är mer benägen att snatta!!! Jag blev så jäklarns i havet förbannad så att jag ville smälla till kassörskan! Vilka fördommar det finns i detta tragiska land egentligen! Jag var arg helöa kvällen över det här.

Händelse nr 2 på Kronhallen i Dfs:
Hände igår kväll när jag skulle hämta ut mina skopaket. Skyndar mig verkligen från stallet så att jag ska hinna dit innan kl 21.00. Kommer dit kl 10 i 9 överlycklig över att jag hann och ska hämta ut mitt paket och passar äöven på att köpa lite glass så att dom ska vara glada på mig för att jag köpt något. (ja det är där m har utlämningsställen där man kan handla andra saker. Dom tror att dom är så smarta! Och frågar då om jag kan hämta ut mitt paket, då säger hon nej vi stänger den lite tidigare kl 10 i 9, Nej men nu skämtar hon väll med mig trodde jag men nehej hon stog fast vid sitt ord fastän hon hade paketen bakom sig!! Va inte serviceminded nej nej! Så jag får ju gott pallra mig ner till kronhallen idag igen och försöka hämta ut mitt paket.

Lite agression kom ut där tack!
Sarah

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad surt :P

2009-07-10 @ 11:35:28
URL: http://friskey.blogg.se/
Postat av: Anna

nemen det va ju tråkigt:P kolla gärna min blogg och fäll en kommentar!;)

2009-07-10 @ 11:50:19
URL: http://brunettanna.webblogg.se/
Postat av: Mia

Hej du!!

Jag och min syster är med i en tävling där vi kan vinna en liten dator :) Vi hade vart väldigt tacksamma om du kunde klicka in dig på:

http://asusnordic.com/summertour/?p=351

och rösta på oss... Det vore så himla snällt :) Det tar ca 3 sekunder du behöver bara klicka på den lilla snäckan bredvid bilden..

Kram// Mia & Mirna

2009-07-10 @ 12:00:03
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0